گرانترین فنجان قهوه جهان را باید دو هفته قبل‌تر سفارش دهید

گران‌ترین فنجان قهوه جهان در یک کافی شاپ در استرالیا عرضه‌ می‌شود که به خاطر طعم منحصر به فردش ارزشمند است و قیمت هر یک فنجان می‌تواند به ۱۵۰۰ دلار برسد.

گرانترین فنجان قهوه جهان را باید دو هفته قبل‌تر سفارش دهید

به گزارش مملکت آنلاین، یک کافه شاپ کوچک در استرالیا، تنها مکانی در جهان است که به شما اجازه می‌دهد یک فنجان قهوه بی نظیر بنوشید، البته اگر توانایی پرداخت ۱۵۰۰ دلار برای آن فنجان را داشته باشید.

داستان این گرانترین کافی شاپ و قهوه جهان چندین سال پیش آغاز شد و این اتفاق چیزی بیشتر از یک اتفاق تصادفی نبود.

مدیر کافی شاپ ارزش بالای این فنجان را توجیه کرد چرا که نیاز است مشتریان از دو هفته قبل فنجان قهوه را سفارش دهند تا بتواند دانه‌ها را از پاناما به استرالیا وارد و آن‌ها را برای مشتریان سرو کند.

به گزارش روزنامه‌های خارجی، دانه‌های قهوه در نزدیکی مرزهای پاناما و کاستاریکا در ارتفاع ۱۷۰۰ متری از سطح دریا کشت و برشته می‌شود.

مدیر کافی گفت که رنگ قهوه بسیار سیاه و طعم آن شیرین و نزدیک به طعم شکلات است. البته که قهوه بسیار خوشمزه است. او توضیح داد که فنجان قهوه‌ای که در کافی شاب او سرو می‌شود بیش از ۹۰ امتیاز از انجمن قهوه متخصص در طبقه‌بندی طعم دریافت کرده است.

مدیر کافی با بیان اینکه طعم قهوه سرو شده "استثنایی" است، گفت که قهوه در ابتدا به صورت دستی ریخته سپس آب به آرامی و در چند مرحله به آن اضافه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: العین

ارسال نظر