ثبت نام آزمون زبان MSRT آغاز شد

مهلت ۱۲ روزه ثبت‌نام اولین دوره آزمون زبان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری "MSRT" از ساعت ۱۲ امروز شنبه ۱۹ فروردین ماه آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۸ روز چهارشنبه، ۳۰ فروردین ادامه دارد.

ثبت نام آزمون زبان MSRT آغاز شد

به گزارش مملکت آنلاین، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اولین دوره این آزمون در سال ۱۴۰۲، روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و داوطلبان برای ثبت‌نام در آزمون زبان وزارت علوم می‌توانند به سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان مراجعه کنند.

در همین زمینه دکتر مسعودی، مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان خارج سازمان دانشجویان وزارت علوم، در خصوص برگزاری آزمون زبان MSRT در سال ۱۴۰۲ گفت: آزمون زبان MSRT هرساله از سوی اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج برگزار می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای سال ۱۴۰۲، ۱۱ آزمون زبان MSRT برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری اولین آزمون زبان برای سال جدید تصریح کرد: اولین آزمون زبان MSRT برای سال ۱۴۰۲ در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و ثبت‌نام این آزمون از روز شنبه ۱۹ فروردین ماه آغاز می‌شود و تا ۳۰ فروردین ماه ادامه دارد.

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان خارج افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه سجاد در موعدهای مقرر به آدرس https://MSRT test.saorg.ir/login.aspx نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند، همچنین داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از تاریخ آزمون‌ها به آدرس به سایت سازمان امور دانشجویان saorg.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر