یازدهمین کنگره کشوری سوختگی برگزار شد

دبیر اجرایی یازدهمین کنگره کشوری سوختگی گفت: با حضور متخصصین و فوق متخصصین، یازدهمین کنگره کشوری سوختگی برگزار شد.

یازدهمین کنگره کشوری سوختگی برگزار شد

به گزارش مملکت آنلاین، دکتر حمیدرضا علیزاده اطاقور فوق تخصص جراحی پلاستیک ، ترمیمی و زیبایی، استاد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و دبیر اجرایی یازدهمین کنگره کشوری سوختگی گفت: یازدهمین کنگره کشوری سوختگی با حضور گسترده مسوولین،  متخصصین و فوق تخصص‌های حوزه سوختگی برگزار شد.

وی با اشاره به حضور صاحب نظران کادر درمان سوختگی و ترمیم زخم و دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی در این کنگره اظهار کرد: این کنگره طی روزهای بیست و هفتم و بیست و هشتم بهمن ماه و با شعار «دستاوردهای نوین دانش بنیان در سوختگی» برگزار و در همین راستا مقالات ارزشمند بین‌المللی و داخلی ارائه شد.

دبیر اجرایی یازدهمین کنگره کشوری سوختگی ادامه داد: در طول این کنگره، یازده سخنرانی آموزشی و هفت پنل تشکیل و حداقل چهل داور برجسته مقالات پرتعداد دریافتی از سراسر کشور را با صرف زمان کافی بررسی و در نهایت یکصد مقاله و پوستر پذیرفته شد.

دکتر علیزاده اطاقور افزود: در این کنگره آخرین دستاوردهای پژوهشی در عرصه‌های مدیریت اسکار زخم، محصولات دانش بنیان و ترمیم زخم توسط پژوهشگران و اساتید برجسته مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی گفت: اصلاح گاید لاین و کوریکولوم سوختگی و نیز اصلاح تعرفه‌های خدمات درمانی سوختگی مورد بررسی قرار گرفت و در مجموع بر توجه بیشتر به این حوزه بسیار مهم بهداشت و درمان کشور و ضرورت لزوم تشکیل انجمن علمی سوختگی تاکید شد .

دبیر اجرایی یازدهمین کنگره کشوری سوختگی در خاتمه از تلاش‌های مسئولین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قدردانی و خاطر نشان کرد: افزایش بودجه‌ کشوری سوختگی جهت خدمت‌رسانی بهتر به بیماران دردمند سوختگی توسط اساتید برجسته و مسوولین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر