این میوه از پیری جلوگیری می‌کند

توت فرنگی، بیشتر از پرتقال ویتامین C دارد؛ ویتامین سی قدرتمندانه ضد پیری عمل می کند.

این میوه از پیری جلوگیری می‌کند

به گزارش مملکت آنلاین، توت فرنگی یک میوه‌ مفید به رنگ قرمز روشن و حاوی آنتی اکسیدان‌هایی است که از آسیب سلولی جلوگیری می‌کنند. این میوه دارای ویتامین‌ها و مواد معدنی است که بدن ما به آن‌ها نیاز دارد.

توت فرنگی، بیشتر از پرتقال ویتامین C دارد! ویتامین سی، یک ابزار قدرتمند ضد پیری است؛ زیرا تولید کلاژن را افزایش می‌دهد، آسیب دیدگی پوست ناشی از خورشید را ترمیم می‌کند و چین و چروک‌ها و خطوط ریز را نیز بهبود می‌بخشد. این ویتامین، پوست شما را روشن تر، نرم‌تر و صاف‌تر می‌کند و خلاصه جوانی پوست را برای شما به ارمغان می‌آورد.

توانایی انسان در جذب آنتی اکسیدان موجود در توت فرنگی، توسط محققان مورد ارزیابی قرار گرفته است. هنگامی که این توانایی کم باشد، شما در معرض ابتلا به برخی بیماری‌ها از جمله استرس قرار خواهید گرفت. مطالعات نشان می‌دهند که استرس، یکی از اصلی‌ترین عوامل پیر شدن سریع افراد است.

از آن جا که توت فرنگی به خاطر وجود آنتی اکسیدان‌ها مخصوصا فلاونوئید، این روند را کند می‌کند؛ پس بهتر است این نوع میوه را امتحان کنید. اگر برای بدن شما سخت است که به منظور عملکرد سلولی نرمال، آنتی‌اکسیدان تولید کند، شما باید مواد غذایی طبیعی مانند این میوه را مصرف کنید.

علاوه بر این، پیدا کردن توت فرنگی سخت نیست؛ چون در سراسر جهان، به راحتی در دسترس است. دانشمندان متوجه شده اند که چنین میوه‌هایی باید برای کاهش خطر بیماری‌ها در رژیم غذایی همه گنجانده شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر