سریال «آل پاچینو» ادامه ندارد

سریال «شکارچیان» که با بازی «آل پاچینو» منتشر شده بود در فصل دوم به پایان می‌رسد.

سریال «آل پاچینو» ادامه ندارد

به گزارش مملکت آنلاین، سریال «شکارچیان» که از سرویس «آمازون» منتشر شده است در فصل دوم به پایان خواهد رسید. قسمت نخست از فصل دوم این سریال در سیزدهم ژانویه پخش می‌شود.

این سریال که نخستین‌بار در فوریه ۲۰۲۰ منتشر شد، در ماه اوت همان سال برای فصل دوم تمدید شد اما اعلام نشده بود که فصل دوم سریال، فصل پایانی آن خواهد بود.

«شکارچیان» داستان گروهی از شکارچیان نازی‌ها را روایت می‌کند که در سال ۱۹۷۷ در نیویوک زندگی می‌کنند. این گروه که با نام «شکارچیان» شناخته می‌شوند، متوجه شده‌اند که صدها مقام عالی رتبه نازی‌ها در میان مردم زندگی‌ می‌کنند و برای ایجاد رایش چهارم در ایالات متحده آمریکا توطئه می‌کنند.

علاوه بر «آل پاچینو»‌،‌ «لوگان لرمن»،‌ «جریکا هینتون»، «جاش ردنر»، «کیت مولوینی»،‌ «تیفانی بون»،‌ «گرگ آستین»،‌ «لوئی اوزاوا»،‌ «کارول کین»، «سال روبینک»، «دیلن بیکر» و «لنا اولین» به عنوان هنرپیشه در این سریال حاضر شدند.

«دیوید ویل» سازنده این سریال، یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی «شکارچیان» نیز محسوب می‌شود.

این دومین سریال قابل توجه سرویس «آمازون‌»‌ است که پس از فصل دوم به پایان می‌رسد. «خیابان کارناوال» با بازی «اورلاندو بلوم»‌ و «کارا دلوین» نیز در فصل دوم به پایان خواهد رسید. فصل دوم این سریال در اوایل سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر