شکایت دو بازیگر مطرح آمریکایی از هم بخاطر مشروبات الکلی!

زوج سابق هالیوود توافق کرده بودند که هیچ‌یک از آن‌ها نمی‌تواند سهمش را بدون رضایت دیگری بفروشد حالا برد پیت از آنجلینا جولی شکایت کرده است.

شکایت دو بازیگر مطرح آمریکایی از هم بخاطر مشروبات الکلی!
به گزارش مملکت آنلاین، اختلاف بر سر فروش یک دارایی مشترک در جنوب فرانسه بار دیگر کار دو ستاره سرشناس هالیوود را به دادگاه کشاند.  بردپیت به دلیل اقدام آنجلینا جولی به فروش سهامش در یک دارایی مشترک میان این دو نفر شکایت کرد.

برد پیت از آنجلینا جولی به دلیل فروش سهمش در کارخانه ساخت مشروبات الکلی در جنوب فرانسه به دادگاه شکایت برد. او مدعی است که آن‌ها توافق کرده بودند که هیچکدام بدون رضایت دیگری سهمشان را به فروش نگذارند. 

این زوج سرشناس سابق که تا چندی پیش ماجرای طلاقشان خبر داغ رسانه‌ها بود، این دارایی در جنوب فرانسه را سال ۲۰۰۸ به قیمت ۲۵ میلیون یورو خریدند. بر اساس اسناد موجود در دادگاه برد پیت ۶۰ درصد و آنجلینا جولی ۴۰ درصد از مبلغ خرید آن را پرداخت کرده بودند.

بازیگران مذکور به مدت ۱۱ سال با هم زندگی کردند که دو سال آن را زن و شوهر بودند اما در سپتامبر ۲۰۱۶ به دلیل آنچه آن را «اختلافات آشتی‌ناپذیر» اعلام کردند از یکدیگر جدا شدند. از آن‌ پس برای پرونده‌های بسیاری درگیر دادگاه‌ بوده‌اند که ازجمله آن‌ها پرونده حضانت شش بچه‌شان که سه‌ نفرشان را به فرزندخواندگی قبول کرده بودند، است.

انتهای پیام/

منبع: ایندپندنت

ارسال نظر