چادویک بوزمن درگذشت

چادویک بوزمن، بازیگر نقش بلک پنتر در دنیای سینمایی مارول که نامزد و برنده‌ی جوایز سینمایی متعددی بود، پس از چهار سال مبارزه با بیماری سرطان از دنیا رفت.

چادویک بوزمن درگذشت

به گزارش مملکت‌آنلاین، چادویک آرون بوزمن، تهیه‌کننده، نویسنده و بازیگر دنیای هنر هفتم مطابق اخبار سینما و تلویزیون پس از سال‌ها مبارزه با بیماری سرطان از دنیا رفت. او ۱۷ سال فعالیت حرفه‌ای سینمایی داشت و در چندین و چند فیلم دنیای سینمایی مارول، تبدیل به بلک پنتر شد. این نقش‌آفرین پرطرفدار و محترم در آثاری مانند فیلم Da ۵ Bloods و Get on Up هم حضور داشت و به این شهره بود که می‌تواند به خوبی تصویری از انسان‌های واقعی را در جهان سینما نشان بدهد.

چادویک بوزمن در نوامبر سال ۱۹۷۶ میلادی متولد شد و ۲۸ اوت ۲۰۲۰ یعنی ساعاتی قبل درگذشت. پیام رسمی منتشرشده از سوی خانواده‌ی او در شرح اتفاق غم‌انگیز پیش‌آمده به این شرح است: «با اندوهی غیر قابل اندازه‌گیری، از دنیا رفتن چادویک بوزمن را تایید می‌کنیم. او در سال ۲۰۱۶ میلادی متوجه ابتلا به سطح سه بیماری سرطان روده شد و در چهار سال اخیر مشغول مبارزه با آن بود. این سرطان طی این سال‌ها به سطح ۴ رسید و این مبارز واقعی را از بین ما برد. او خود را دربرابر همه‌ی این سختی‌ها مقاوم نگه داشت و فیلم‌هایی را تقدیم شما کرد که بسیار به آن‌ها عشق می‌ورزید. بسیاری از این فیلم‌ها نیز بین عمل‌های جراحی متفاوت و شیمی‌درمانی‌های او فیلم‌برداری شدند.

ایفای نقش پادشاه تیچالا/بلک پنتر/پلنگ سیاه و زنده کردن این کاراکتر افتخار او بود. وی اندکی قبل در خانه و درحالی‌که خانواده درکنار او قرار داشتند، درگذشت.

خانواده‌ی چادویک بوزمن از شما به خاطر عشق و دعاهایی که برای او می‌فرستید، تشکر می‌کنند و امیدوار هستند که حریم خصوصی آن‌ها در روزهای آتی رعایت شود».

منبع: زومچی

ارسال نظر