افتتاح جشنواره ونیز ۲۰۲۰ با یک فیلم ایتالیایی

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز با نخستین نمایش جهانی «رشته‌ها» به کارگردانی دانیله لوکتی در بخش خارج از مسابقه آغاز به کار می‌کند.

افتتاح جشنواره ونیز ۲۰۲۰ با یک فیلم ایتالیایی

به گزارش مملکت‌آنلاین، این نخستین فیلم ایتالیایی است که در افتتاحیه جشنواره ونیز روی پرده می‌رود و می‌توان آن را هدیه سینمای ایتالیا به سینمادوستان در کرونازده‌ترین زمانه ممکن دانست. «رشته‌ها» دوم سپتامبر در کاخ جشنواره ونیز به نمایش درمی‌آید و قرار است فهرست فیلم‌های حاضر در بخش‌های رسمی و رقابتی هفته آینده اعلام شود.

«رشته‌ها» بر اساس رمانی از دومنیکو استارنونه ساخته شده و داستان آن در اوایل دهه ۱۹۸۰ در شهر ناپل می‌گذرد. آلدو و وندا می‌خواهند از هم جدا شوند و در این میان، دو کودک بین تصمیم مادر و پدر گرفتار شده‌اند. رشته‌هایی که این زن و مرد را به هم پیوند می‌زند، ناگسستنی است و حتی بدون عشق هم پابرجا می‌ماند. ۳۰ سال از آن روزها می‌گذرد و آلدو و وندا هنوز هم دارند با هم زندگی می‌کنند.

آلبا رورواکر، لوییجی لوکاشیو، لورا مورانته و جووانا متزوجورنو، سیلویو اورلاندو و لیندا کاریدی بازیگران اصلی «رشته‌ها» هستند که در افتتاحیه ونیز روی پرده می‌رود و زمان دقیق نمایش عمومی آن در ایتالیا و دیگر نقاط دنیا هنوز اعلام نشده است.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر