بازیگر معروف در ۸۳ سالگی از دوست دخترش بچه‌دار می‌شود

آل‌ پاچینو از دوست دختر ۲۹ ساله‌اش بچه دار می‌شود.

بازیگر معروف در ۸۳ سالگی از دوست دخترش بچه‌دار می‌شود

به گزارش مملکت آنلاین، آل‌ پاچینو، بازیگر اسطوره‌ای سینمای هالیوود در سن ۸۳ سالگی قرار است دوباره پدر شود. او به همراه نور الفلاح، شریک زندگی ۲۹ ساله کویتی‌تبارش در انتظار بچه‌دار شدن است.

آل پاچینو که به دلیل ایفای نقش‌هایی چون «تونی مونتانا» در صورت‌زخمی اثر برایان دی‌پالما و «مایکل کورلئونه» در سری فیلم‌های پدرخوانده اثر فرانسیس فورد کاپلا شهرت دارد، از رابطه‌های قبلیش با  بورلی دی‌آنجلو و ژان ترنت سه فرزند دارد. 

نور الفلاح به عنوان تهیه‌کننده در صنعت سرگرمی فعالیت می‌کند.

چندی پیش نیز رابرت دونیرو، دیگر بازیگر اسطوره‌ای سینمای هالیوود و هم‌بازی و دوست دیرین آل پاچینو در ۷۹ سالگی صاحب هفتین فرزند خود شد.

این بازیگر سرشناس پر سال ۲۰۱۴ در گفتگو با مجله نیویورکر گفت در واقع این که پدرش او و مادرش را زمانی که دوساله بود ترک کرده است رابطه وی را با فرزندانش شکل داده است. آل پاچینو همچنین گفت: «این به اصطلاح حلقه گمشده است. بچه‌دار شدن به من بسیار کمک کرد. من آگاهانه نمی‌خواستم مثل پدرم باشم. می‌خواستم کنار فرزندانم باشم. سه فرزند دارم و در قبالشان مسئولم. من بخشی از زندگی آن‌ها هستم و وقتی کنارشان نیستم همه‌مان ناراحتیم.

آل پاچینو در سال ۱۹۹۲ به خاطر بازی در فیلم «بوی خوش یک زن» موفق به کسب جایزه اسکار برای بهترین بازیگر شد. او در طول زندگی هنری خود بارها نامزد مهم‌ترین جوایز سینمایی شده است.

انتهای پیام/

منبع: یورونیوز

ارسال نظر