اتاقک گلی با ۳ سیمرغ و جایزه آرمان به ایستگاه پایانی رسید

در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیات داوران، بهترین فیلم مقاومت، بهترین فیلم اول و جایزه ویژه آرمان به «اتاقک گلی» رسید

اتاقک گلی با ۳ سیمرغ و جایزه آرمان به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش مملکت آنلاین، به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آیین اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد و سیمرغ های بلورین به برندگانش رسید.
در این میان «اتاقک گلی» به کارگردانی محمد عسگری و تهیه کنندگی داوود صبوری، محصول مشترک موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و بنیاد شهید انقلاب اسلامی با تصاحب ۳ سیمرغ بلورین و جایزه ویژه آرمان در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به خوبی درخشید.
سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیات داوران، بهترین فیلم مقاومت، بهترین فیلم اول و جایزه ویژه آرمان عناوینی بود که اتاقک گلی در این دوره از جشنواره کسب کرد.
عسگری بعد از دریافت سیمرغ خود لوح تقدیرش را به شهدای اتاقک گلی هدیه کرد.
در ادامه محمد عسگری بعد از دریافت دومین جایزه خود در بخش بهترین کارگردانی بیان کرد: از هیات داوران و ستاد برگزاری جشنواره و از یک به یک اعضای گروهم تشکر می کنم که در شرایط سخت در شهرستان جوانرود تلاش کردند. همچنین از سرمایه‌گذاران فیلم؛ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بنیاد شهید انقلاب اسلامی و بنیاد روایت فتح به شدت تشکر می‌کنم. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا این ارکان‌ها دوباره برای سرمایه‌گذاری فیلم‌های دیگر هم اقدام کنند.
صبوری هم بعد از دریافت جایزه خود به طور ویژه از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تقدیر کرد و از حضار درخواست کرد سردار ناطر مدیرعامل موزه را تشویق کنند.
گفتنی است اتاقک گلی به کارگردانی محمدعلی عسگری و تهیه کنندگی داود صبوری، روایتی داستانی از عملیات مرصاد در سال ۶۷ و حمله منافقین به کشور است که با حضور دسته ای از رزمندگان لشگر ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) در سه‌راه اسلام‌آباد برای حفاظت از زنان و کودکان ساکن در روستای شیان حماسه های بی نظیری خلق می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر