رسوایی‌های جشنواره سینمایی دریای سرخ در جده با تبلیغ آشکار فساد اخلاقی

جشنواره سینمایی دریای سرخ در جده عربستان با توجه به تاکید مدیریت آن بر سانسور نشدن هیچ یک از فیلم‌های به نمایش گذاشته شده، به تریبونی برای تبلیغ آشکار فساد و حمایت از انحطاط تبدیل شده است.

رسوایی‌های جشنواره سینمایی دریای سرخ در جده با تبلیغ آشکار فساد اخلاقی

به گزارش مملکت آنلاین، برخی کارشناسان درباره جشنواره سینمایی دریای سرخ در جده اظهار کردند: این جشنواره سینمایی و ابتذال‌هایی که در فیلم‌های آن وجود دارد، در چارچوب طرح مخرب و خطرناک نابود کردن اخلاق و ارزش‌ها و انتشار هرزگی در سرزمین حرمین شریفین قرار می‌گیرد.

در دوره قبلی جشنواره سینمایی دریای سرخ از خط قرمزها عبور شد و از ده‌ها بازیگر فیلم‌های دارای صحنه‌های غیراخلاقی دعوت شد و چند فیلم حاوی صحنه‌های جنسی و برهنگی به نمایش درآمد.

اما به نظر می‌رسد در این دوره از جشنواره کار از صحنه‌های جنسی نیز فراتر رفته و به مرحله جدیدی از تبلیغ همجنس‌گرایی در عربستان رسیده است.

نکته جدید اینکه این موضوع دیگر پنهان نیست و محمد الترکی، مدیر اجرایی جشنواره نیز در گفتگو با سایت " Deadline Hollywood " در پاسخ به سوالی درباره رویکرد جشنواره پیرامون نمایش فیلم‌هایی با موضوع همجنس‌گرایی اظهار کرد: هیچ سانسوری وجود ندارد، ما از مرزها عبور می‌کنیم و تمامی انواع فیلم‌ها را به نمایش می‌گذاریم و خوشحالیم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

همچنین کلیم آفتاب، مدیر برنامه‌های بین‌المللی جشنواره سینمایی دریای سرخ در توجیه اکران چنین فیلم‌هایی گفت: هر جامعه‌ای ایرادهایی دارد و جشنواره تلاش می‌کند از مرزهای جامعه عبور کند.

روزنامه گاردین نیز ضمن تایید موافقت با نمایش فیلم‌هایی با موضوع همجنس‌گرایی و میزبانی از بازیگران و کارگردان‌های همجنس‌گرا در جشنواره، نوشت، عربستانی‌ها به این موارد نیز بسنده نکرده و برای تامین مالی برخی از این فیلم‌ها اقدام کردند.

در این جشنواره فیلم‌های با موضوع روابط جنسی کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته می‌شود که با حمایت مالی صندوق دریای سرخ عربستان تهیه شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر