جنگ بر سر مال و اموال، تاجر ترکیه‌ای دخترش را منکر شد

اینان کیراچ، تاجر مشهور ترکیه که داماد خانواده ثروتمند کوچ است به دلیل اختلاف برسر ارثیه خودش با دخترش قطع ارتباط کرد و گفت: من علنا اعلام می‌کنم که دیگر دختری به نام اییک ندارم چنین شخصی حق ندارد نام خانوادگی من را داشته باشد.

جنگ بر سر مال و اموال، تاجر ترکیه‌ای دخترش را منکر شد

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از روزنامه حریت، کیراچ یکی از تجار مشهور ترکیه بوده که پس از ازدواج با سونا کیراچ (کوچ) در سال ۱۹۶۷، سال‌ها به عنوان مدیر ارشد هولدینگ کوچ فعالیت کرده است. او صاحب بنگاه‌های تجاری بسیاری از جمله کمپانی بزرگ تولید خودروهای تجاری کارسان و شرکت سرمایه گذاری تمل است اختلاف اینان کیراچ و دخترش پس از مرگ مادر خانواده آغاز شد.

پس از مرگ سونا کیراچ سهام برخی شرکت‌ها و سرمایه‌های مربوط به آنها را به دخترش اییک کیراچ واگذار کرد. گفتنی است ایبک فرزند خوانده اینان و سونا کیراچ است. از سال ۲۰۲۰، یک درگیری دراز مدت بین اینان و اییک کیراچ بر سر ارثیه کیراچ آغاز شده است.

اوایل سال ۲۰۲۳، اینان کیراچ ۸۶ ساله که عضو هیئت مدیره باشگاه گالاتاسرای هم هست به دنبال صدور حکم برای بازگرداندن سهام یکی از شرکت هایش یعنی TEMELو تنها اختصاص دادن ۲۵ درصد از آن به عنوان ارث بود در مقابل ایپک کیراچ فرزند خانواده، پدرش را به برداشت سرمایه‌های مادرش یعنی سونا کیراچ متهم کرده و خواستار توقیف دارایی‌های او شد.

در ادامه این دعواها و شکایات پدر و دختر، اینان کیراچ در ماه ژوئیه امسال دادخواستی جهت قطع رابطه رسمی با دخترش تنظیم کرد. او دلیل خود از این اقدام را تمایل فرزندش برای کسب کل دارایی‌های وی اعلام کرد. اییک در مقابل گفت که پدرش به وصیت مادرش عمل نکرده و همواره به خواسته‌های روزهای آخر زندگی مادرش اعتراض داشته است.

دختر خانواده کیراچ درباره این اتفافات گفت خانواده‌ای که مرا به عنوان ایپک بزرگ و تربیت کرد، وجود من را تعریف می‌کند. مادر من سونا و پدرم اینان است. بیش از هر چیز دوست دارم به پدرم یاد آور شوم که ما یک خانواده هستیم و باید این را حفظ کنیم . امیدوارم پدرم که مرا با محبت بی حد و حصر بزرگ کرده به خواسته مادرم برای حفظ خانواده عمل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر