چالش ۵۰۰ روز زندگی یک ورزشکار زن اسپانیایی در غار پایان یافت

زن اسپانیایی ۴۸ ساله وارد غار شد و ۵۰ ساله بیرون آمد .

چالش ۵۰۰ روز زندگی یک ورزشکار زن اسپانیایی در غار پایان یافت

به گزارش مملکت آنلاین، یک ورزشکار اسپانیایی روز جمعه با موفقیت به چالش ۵۰۰ روز زندگی در غاری در عمق ۷۰ متری زمین پایان داد. 

این زن ۵۰ ساله که در سن ۴۸ سالگی پا به غاری در نزدیکی شهر گرانادا در جنوب اسپانیا گذاشته بود در درون این غار حداقل تماس ممکن را با دنیای بیرون داشت. بئاتریس فلامینی پس از خروج از غار به دلیل اینکه به نور خورشید عادت نداشت مجبور به استفاده از عینک آفتابی شد. 

به گفته گروهی که مسئول پشتیبانی از بئاتریس فلامینی در دوره زندگی زیرزمینی او بود این زن ۵۰ ساله رکورد جهانی دوره زندگی در غار تحت نظر دانشمندان را شکست.

اعضای این گروه علمی و پزشکی در بیرون از غار وضعیت روانی و ساعت زیستی (ریتم شبانه‌روزی) بئاتریس فلامینی را زیر نظر داشتند. 

این زن اسپانیایی پس از خروج از غار گفت که زمان برایش در عمق ۷۰ متری زمین سریع گذشت و انتظار نداشت که اعضای گروه پشتیبانی به این سرعت او را از پایان بازه زمانی ۵۰۰ روزه مطلع کنند. 

بئاتریس فلامینی این چالش را روز ۲۰ نوامبر سال ۲۰۲۱ یعنی پیش از لغو دستور استفاده اجباری از ماسک به دلیل همه‌گیری کرونا در اسپانیا آغاز کرد. او هنگام دو رویداد «مهم» ۵۰۰ روز اخیر یعنی آغاز تهاجم نظامی روسیه به اوکراین و درگذشت ملکه بریتانیا زیر زمین بود.

این زن میانسال با حرکات ورزشی، نقاشی، طراحی و بافندگی ۵۰۰ روز گذشته را سپری کرد. او همچنین در این مدت ۶۰ کتاب خواند. بئاتریس فلامینی می‌گوید از روز شصت و پنجم دیگر توجهی به گذر روزها نداشت و درک خود از گذر زمان را از دست داد.

انتهای پیام/

منبع: یورونیوز

ارسال نظر