کشف ۲۴ دستگاه ماینر غیرمجاز در یک کارگاه صنعتی در قیامدشت

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۲۴ دستگاه ماینر (استخراج ارزهای دیجیتال) در یکی از کارگاه های صنعتی شهر قیامدشت از توابع این شهرستان به ارزش ۳۰ میلیاردریال، خبر داد.

کشف ۲۴ دستگاه ماینر غیرمجاز در یک کارگاه صنعتی در قیامدشت

به گزارش مملکت آنلاین از پایگاه خبری پلیس ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز سه شنبه اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر استخراج رمز ارز در یکی از کارگاه شهرک صنعتی قیامدشت مرکز بخش خاوران شهرستان ری، بررسی موضوع را تیمی از ماموران کلانتری ۱۷۴ این فرماندهی برعهده گرفتند.

وی به انجام استعلام های لازم از اداره برق منطقه اشاره کرد و ادامه داد: نتیجه بررسی های اولیه پلیسی نشان از این داشت که صاحب یکی از کارگاه ها اخیراً با استقرار غیر مجاز ماینرها به استخراج ارزهای دیجیتال می پردازد.

به گفته این مسئول، نتیجه بررسی ها به مرجع قضائی منعکس و دستور بازدید از محل دریافت شد و در دوازدهم آذر ماه امسال تیمی از ماموران کلانتری قیامدشت به نشانی اعلامی اعزام شدند.

طرهانی اضافه کرد: در بررسی های بیشتر از این مکان تعداد ۲۴ دستگاه ماینر در حال استخراج ارزهای دیجیتالی کشف و کارشناسان ارزش ریالی این اموال را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند که در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطر نشان کرد: پرونده ای در این خصوص تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر