صرافی بایننس تعدادی از کارکنان خود بیکار کرد

وال استریت ژورنال گزارش داد درحالی بایننس ششمین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد که طبق گزارش‌ها، بیش از هزار نفر در هفته‌های اخیر از کار بیکار شده‌اند.

صرافی بایننس تعدادی از کارکنان خود بیکار کرد

به گزارش مملکت آنلاین، به گفته کارمندان سابق، کاهش کارمندان جهانی بود و کارکنان خدمات مشتریان به ویژه در هند به شدت تحت تأثیر قرار گرفتند.

 با احتساب اخراج‌های این هفته، بیش از هزار کارمند در این صرافی شغل خود را از دست داده‌اند.

تعداد کارکنان جهانی بایننس ۸هزار تخمین زده می‌شود، این صرافی ممکن است بیش از یک سوم کارکنان خود را به دلیل سازماندهی مجدد از دست بدهد.

بایننس در تاریخ ۳۱ می ۲۰درصد از کارکنان خود را کاهش داد و مدعی شد که در حال اخراج کارمندان نیست، بلکه تخصیص مجدد منابع است.

یکی از سخنگویان در آن زمان به کوین تلگراف گفت: در حالی که ما برای چرخه صعودی بزرگ بعدی آماده می‌شویم، مشخص شده است که باید روی تراکم استعداد در سراسر سازمان تمرکز کنیم تا مطمئن شویم که زیرک و پویا باقی می‌مانیم.

داده‌های Glassdoor اخیراً نشان می‌دهد که بایننس خانه خوشحال‌ترین کارمندان در صنعت کریپتو بوده است. یکی از سخنگویان صرافی توضیح داد که این شرکت به دنبال استخدام نامزدهایی است که می‌توانند در یک محیط واقعاً با کارایی بالا پیشرفت کنند، علاوه بر این که به طور وسواسی بر ارائه خدمات برای کاربران خود متمرکز هستند.

از اوایل ژوئن، زمانی که بایننس در پی شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده با موجی از چالش‌های نظارتی در سراسر جهان مواجه شد، این صرافی با مشکلات متعددی روبرو شد.

بایننس دستور توقف فعالیت در بلژیک را دریافت کرد، موفق به دریافت مجوز در هلند نشد، مجوز نگهداری رمزارز در آلمان رد شد و شریک بانکی یورو خود را ظرف ۳۰ روز از دست داد. این مبادله همچنین در فرانسه تحت نظارت است و برای حضور در کنگره برزیل در مورد تحقیق درباره طرح پانزی احضار شد.

به گفته وال استریت ژورنال، پایدارترین چالش بایننس، تحقیقات مداوم وزارت دادگستری ایالات متحده در مورد فعالیت‌ها و مدیران آن است.

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس، از کناره‌گیری خودداری کرده است و نگرانی‌ها را در مورد بقای این صرافی افزایش داده است.

ظاهراً پاسخ ژائو به تحقیقات اخیر باعث خروج چندین مدیر ارشد از جمله پاتریک هیلمن، مدیر ارشد استراتژی سابق این صرافی شد. ژائو در سخنان خود به مناسبت سالگرد تاسیس بایننس که در ۱۴ جولای جشن گرفته شد، گفت که برای این صرافی هیچ وقت همه چیز راحت نبود.

انتهای پیام/

ارسال نظر