۱.۵ میلیون نفر در اولین عرضه اولیه ۱۴۰۲ مشارکت کردند

­در جریان نخستین عرضه اولیه سال جدید در بورس تهران، جمعا معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت "پرداخت الکترونیک پاسارگاد " با نماد "پی‌پاد"، به قیمت هر سهم ۵۵۰ تومان در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.

۱.۵ میلیون نفر در اولین عرضه اولیه ۱۴۰۲ مشارکت کردند

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، امروز (چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲) تعداد ۳۶۰ میلیون سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به عنوان ششصد و یکمین شرکت پذیرفته شده در ﺑﺨﺶ "رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن، گروه و طبقه "مشاوره و تهیه نرم افزار" با کد "۷۲۲۰" و نماد "پی‌پاد" در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران به شیوه ثبت سفارش کشف قیمت و عرضه اولیه شد.
براساس این گزارش، جمعا معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت "پرداخت الکترونیک پاسارگاد " با نماد "پی‌پاد"، به قیمت هر سهم ۵۵۰ تومان در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.
در عرضه اولیه سهام شرکت مذکور، بیش از یک میلیون ۵۷۹ هزار و ۲۳۸ کد معاملات شرکت کردند و حداکثر ۲۳۷ سهم به هر کد معاملاتی اختصاص یافت.
شایان ذکر است در این عرضه، مدیر عرضه: کارگزاری بانک پاسارگاد، متعهد عرضه: شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان، شرکت کاشفان نو اندیش پارس و شرکت پیام آوران مدیریت ایرانیان، متعهدین خرید: تامین سرمایه امید و بازارگردان صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی اندیشه زرین پاسارگاد است.

انتهای پیام/

ارسال نظر