نیسان و تویوتا وارد دنیای مجازی متاورس می‌شوند

نیسان و تویوتا وارد متاورس می‌شوند.

نیسان و تویوتا وارد دنیای مجازی متاورس می‌شوند

به گزارش مملکت آنلاین، بر اساس گزارش منتشر شده توسط نشریه ژاپنی Nikkei Asia ، هر دو شرکت به دنبال نوآوری در متاورس هستند و قصد دارند با استفاده از فناوری‌های واقعیت مجازی، نمایشگاه‌های همه‌جانبه‌ای از خودروهای خود به مشتریان ارائه کنند.

البته نیسان و تویوتا این قابلیت‌ها را به لطف همکاری با استارتاپ توسعه‌دهنده پلتفرم واقعیت مجازی VRChat انجام خواهند داد.

نیسان با حضور در حوزه متاورس قصد دارد برای مشتریان خود اتاق‌های واقعیت مجازی جدیدی ایجاد کند. در مقابل، تویوتا روی محیط‌های کاری از راه دور و ایجاد دفاتری برای پرسنل خود تمرکز دارد تا بتوانند با استفاده از آواتارهای خود در آن‌ها درباره پیشرفت‌های فنی شرکت بحث کنند.

طبق این گزارش، هم اکنون نیز برخی جلسات کاری تویوتا به صورت حضوری برگزار نمی‌شود و کارمندان در متاورس با یکدیگر تعاملات کاری دارند. به گفته یکی از نمایندگان شرکت، این فرصت کاری جدید به دنبال مشکلات ناشی از ویروس کرونا ایجاد شده است.

پیش از این شرکت‌های دیگری مانند «فولکس واگن» و «مرسدس بنز» نیز اخیرا از حضور خود در متاورس خبر داده بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر