اسنپ رکورد جدیدی در سفر روزانه ثبت کرد

مدیرعامل ایرانسل، یکی از سهامداران اصلی گروه اسنپ، از ثبت رکورد بیش از ۴ میلیون سفر روزانه در اسنپ خبر داد. به گفته او در بهمن ماه، بیش از ۱۰۵ میلیون سفر با اسنپ انجام شده است.

اسنپ رکورد جدیدی در سفر روزانه ثبت کرد

به گزارش مملکت آنلاین، بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل اعلام کرد: «سرویس تاکسی گروه اسنپ، هفته گذشته موفق به ثبت رکورد ۴میلیون و ۸هزار و ۶۰۹ سفر در یک روز شد. در بهمن ماه امسال نیز، ۱۰۵میلیون و ۵۷۳هزار و ۷۳۸ سفر، به وسیله این تاکسی اینترنتی انجام شده است.»

ایرانسل از سال ۱۳۹۵ با سرمایه‌گذاری در اسنپ، یکی از سهامداران اصلی آن شد. این سرمایه‌گذاری، دوران جدیدی از توسعه را در اسنپ آغاز کرد. اسنپ اکنون در ۲۷۸ شهر در سراسر ایران فعال است و بر اساس اعلام مدیرعامل اسنپ، حدود ۹۰ درصد از سهم بازار تاکسی‌های اینترنتی کشور را در اختیار دارد.

مدیرعامل ایرانسل همچنین با اشاره به گذشت ۸ سال از تأسیس اسنپ، تصریح کرد: «اکنون این کسب‌وکار، به بلوغ کافی برای ورود به بورس رسیده است. ورود اسنپ به بورس می‌تواند نقش مهمی در افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران و ترغیب آنها به سرمایه‌گذاری ایفا کند.»

عباسی آرند با تأکید بر اینکه «ایرانسل به اسنپ تکلیف کرده که بخشی از سهام خود را در بورس تهران عرضه کند»، ابراز امیدواری کرد با رفع برخی از پیچیدگی‌های موجود، امکان ورود اسنپ به بورس نیز مهیا شود.

مدیرعامل ایرانسل با اشاره به اینکه نزدیک به ۶۰ درصد از سهام گروه اسنپ، متعلق به شرکت‌های MTN و ایرانسل است، گفت: «مجموعه اسنپ در بخش تاکسی خدمات مناسبی ارائه می‌دهد. سایر بخش‌های گروه اسنپ، مانند اسنپ‌فود، سرویس سوپرمارکت، اسنپ‌تریپ، اسنپ‌باکس، اسنپ‌‌پی و اسنپ دکتر نیز توانسته‌اند طی سال‌های اخیر، رشد قابل توجهی داشته باشند.»

انتهای پیام/

ارسال نظر