جایزه پژو ۲۰۷ اپلیکیشن همراه من

به گزارش مملکت آنلاین، همراه من، برنده شو!

در این طرح کاربران اپلیکیشن همراه من از تاریخ ۱۶ دی تا پایان روز ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ فرصت دارند تا با استفاده از سرویس‌های اپلیکیشن همراه من، یعنی پرداخت قبض، خرید شارژ و خرید انواع بسته (به صورت پرداخت مستقیم) امتیاز کسب کنند و در قرعه‌کشی یک دستگاه پژو ۲۰۷ و ۷ جایزه نقدی ۵۰۰ میلیون ریالی شرکت کنند.

در این طرح هر ۱۰ هزار تومان تراکنش در بخش خرید شارژ و خرید انواع بسته (به صورت پرداخت مستقیم) ۱۰ امتیاز خواهد داشت.

کاربران اپلیکیشن همراه من در انجام این دو تراکنش، یعنی خرید شارژ و بسته، می‌توانند به صورت نامحدود امتیاز کسب کنند.

در بخش پرداخت قبض نیز هر ۱۰ هزار تومان پرداخت قبض میان‌دوره یا پایان‌دوره، ۱۰ امتیاز خواهد داشت و هر فرد می‌تواند نهایتا تا سقف ۵۰ امتیاز در بخش پرداخت قبض امتیاز کسب کند.

برای انجام تراکنش و کسب امتیاز لازم است اپلیکیشن همراه من را در گوشی هوشمند خود نصب کنید. برای نصب اپلیکیشن همراه من علاوه بر لینک‌های موجود در این صفحه می‌توانید به صورت مستقیم از فروشگاه‌های معتبر اندرویدی یا فروشگاه‌های ایرانی iOS استفاده نمایید و یا از طریق گوشی هوشمند خود کد دستوری #۱۱۱۱* را شماره‌گیری کنید.

شرایط و قوانین

برای شرکت در قرعه‌کشی کافی‌ست اپلیکیشن همراه من را نصب داشته باشید و در سرویس‌های خرید شارژ، خرید انواع بسته و پرداخت قبض، تراکنش انجام دهید.

لازم به ذکر است در خرید بسته فقط افرادی که به صورت پرداخت مستقیم از این سرویس‌ استفاده کنند وارد قرعه‌کشی خواهند شد و پرداخت روی قبض شامل دریافت امتیاز نخواهد شد.

تعداد امتیاز هر فرد به صورت هفتگی از طریق سرشماره ۱۱۱۱ پیامک خواهد شد.

قرعه کشی این طرح در نیمه اول اسفند ماه ۱۴۰۱ انجام می شود و نتایج از طریق سایت رسمی همراه اول اعلام خواهد شد. همچنین نحوه دریافت جایزه پس از مشخص شدن نتایج، به برندگان اطلاع رسانی خواهد شد و برندگان حداکثر تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۲ فرصت خواهند داشت تا طبق فرآیند اعلامی از سوی همراه اول، برای دریافت جایزه خود مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر