عذرخواهی شرکت ارتباطات زیرساخت بخاطر قطع سراسری اینترنت

طبق اعلام شرکت ارتباطات زیرساخت اختلال ۱۰ دقیقه ای رخ داده ظهر امروز در اینترنت کشور حل شده است.

عذرخواهی شرکت ارتباطات زیرساخت بخاطر قطع سراسری اینترنت

به گزارش مملکت آنلاین، شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: "امروز از ساعت ۱۱:۴۳ به مدت ۱۰ دقیقه شاهد افت ترافیک بین الملل بودیم که به سرعت برطرف شد. شرکت ارتباطات زیرساخت به دلیل این اتفاق از مردم عزیز عذرخواهی می کند. لازم به ذکر است که تیم های فنی در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند".

اینترنت ثابت و همراه در بازه زمانی ۱۱:۴۴ تا ۱۱:۵۷ امروز،  کاملا قطع و دسترسی کاربران به اینترنت غیرممکن شد. هنوز دلیل این امر مشخص نیست اما پیگیری از برخی اپراتورها به این نتیجه رسید که ظاهرا مشکلی از سوی ارتباطات زیرساخت وجود داشته است.

گفتنی است سایت مرکز تبادل ترافیک داده تهران که وضعیت شبکه اینترنت را نشان می‌داد، در روزهای گذشته از دسترس خارج شده است.

اختلال در اینترنت کشور طی هفته گذشته هم وجود داشت که در نهایت سهراب آغ بیات- معاون فنی شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور - درباره دلیل اختلال رخ داده در اینترنت کشور اظهار کرد:  با توجه حجم ترافیک داخل کشور  و توسعه ای که باید اتفاق بی افتد، موقتا شاهد افت ترافیکی هستیم که با تلاش شبانه روزی همکاران شرکت ارتباطات زیرساخت، ان شاءالله این مشکل در حال حل شدن است و به زودی دیگر این مشکل پیش نخواهد آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر