قیمت خودرو همچنان در حال افزایش / سمند در یک روز ۴۰ میلیون گرانتر شد

قیمت محصولات ایران خودرو امروز نوسانی چهار تا چهل میلیون تومانی و قیمت محصولات سایپا نوسانی دو تا هفت میلیون تومانی را تجربه کردند.

قیمت خودرو همچنان در حال افزایش / سمند در یک روز ۴۰ میلیون گرانتر شد
به گزارش مملکت آنلاین، قیمت محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ تا ۴۰ میلیون افزایش قیمت داشت. بدین ترتیب پژو ۲۰۶ تیپ دو به ۲۸۲ میلیون تومان و سمند EF7 به ۳۰۰ میلیون تومان رسید.

قیمت دنا تیپ یک امروز یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ با چهار میلیون تومان افزایش به ۳۷۳ میلیون تومان رسید. پژو پارس امروز ۲۳ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به ۲۹۹ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۶ تیپ دو امروز ۲۰ میلیون تومان گرانتر از روز گذشته بود و با قیمت ۲۸۲ میلیون تومان به فروش رسید.

پژو ۲۰۶ صندوقدار هم چهار میلیون افزایش قیمت را تجربه کرد و امروز در بازار آزاد خودرو ۲۱۷ میلیون تومان بود. سمند LX امروز با ۱۷ میلیون تومان افزایش قیمت به ۲۷۶ میلیون تومان، سمند EF7 با ۴۰ میلیون تومان افزایش قیمت به ۳۰۰ میلیون تومان، سمند EF7 دو گانه سوز با ۳۳ میلیون تومان افزایش قیمت به ۳۵۵ میلیون تومان رسید.

photo_2022-04-10_11-33-13

قیمت محصولات سایپا نیز نوسانی دو تا هفت میلیون تومانی را تجربه کرد.

تیبا امروز با دو میلیون تومان کاهش قیمت به ۱۷۹ میلیون تومان، تیبا دو با دو میلیون تومان کاهش قیمت به ۱۸۴ میلیون تومان و تیبا دو پلاس با هفت میلیون تومان افزایش قیمت به ۲۰۷ میلیون تومان رسید.

Capture

پراید ۱۳۱ امروز چهار میلیون گران‌تر از روز گذشته بود و به ۱۷۳ میلیون تومان رسید. در حالیکه سایپا ۱۵۱ پلاس امروز پنج میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به ۱۷۶ میلیون تومان رسید.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر