بطور رسمی، نام دایملر به مرسدس بنز تغییر می‌کند

تغییر نام بطور رسمی دایملر به مرسدس بنز بطور رسمی انجام می‌شود.

بطور رسمی، نام دایملر به مرسدس بنز تغییر می‌کند

به گزارش مملکت آنلاین، نزدیک به یک سال پیش بود که کمپانی دایملر اعلام کرد که نام خود را به مرسدس تغییر خواهد داد.

با وجود اینکه در آن دوره، زمان دقیق این تغییر نام اعلام نشد، اما حال بر اساس گزارش بلومبرگ، این تغییر در تاریخ ۱ فوریه، یعنی در حدود سه روز دیگر بصورت رسمی اعلام خواهد شد.

این تغییرات در راستای تحولات ایجاد شده در صنعت خودروسازی صورت می پذیرد و نام جدید بر تمرکز این کمپانی روی آینده خودروهای برقی و طراحی ساختار نرم افزاری آن تاکید دارد.

بر اساس گزارش نشریه بلومبرگ، ارزش دایملر، به ۷۴ میلیارد دلار(۸۲/۵ میلیارد دلار بر اساس نرخ روز ارز) افزایش یافته است که ۴۰ درصد از این میزان افزایش مربوط به دوازده ماه گذشته و به دلیل معرفی محصولات الکتریکی متنوع توسط مرسدس بنز بوده است و همین امر باعث امیدواری شده است که این تغییرات ارزش سهام دایملر را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

طبق گفته اولا کالنیوس«Ola Kallenius» مدیر عامل گروه دایملر: «این گروه خودروسازی اگر بتواند میزان جریان نقدینگی خود را تقویت کند، پتانسیل زیادی در سهام مرسدس بنز ایجاد خواهد شد»

با این حال، خودروسازان و بخصوص خودروسازان سنتی تر، در حال تطابق خود با چشم انداز در حال توسعه این صنعت هستند که آینده آن بصورت قطعی قابل پیش بینی نیست. اما می توان تایید کرد که آینده صنعت خودروسازی، به موضوعاتی فراتر از محصولات الکتریکی گره خورده است و این موضوع می تواند قدم مهمی در راستای تحقق بخشیدن به این اهداف، توسط دایملر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر