عرضه رایگان CNG به شهرکرد رسید

شهردار شهرکرد از عرضه رایگان سی ان جی در جایگاه میدان حضرت قمربنی هاشم (ع) خبرداد.

به گزارش مملکت آنلاین، محمدحسین واحدیان اظهار کرد: جایگاه سی ان جی میدان حضرت قمربنی‌هاشم (ع) شهرداری شهرکرد به صورت رایگان به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد. 

وی افزود: این خدمات به مدت ۵ روز از روز دوشنبه سوم فروردین ماه الی روز جمعه به صورت رایگان می‌باشد. 

شهردار شهرکرد اضافه کرد: شهروندان می‌توانند جهت استفاده از این خدمت در این مدت اعلام شده به جایگاه مربوطه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر