فراخوان سراسری شاسی بلند خبرساز چینی ام وی ام ایکس ۵۵ پرو بخاطر نقص اکسل عقب

بعد از تصادف خبرساز شاسی بلند چینی ام وی ام ایکس ۵۵ پرو به‌خاطر نقص اکسل عقب، مدیران خودرو در اقدامی بی‌سابقه فراخوانی سراسری صادر کرد.

فراخوان سراسری شاسی بلند خبرساز چینی ام وی ام ایکس ۵۵ پرو بخاطر نقص اکسل عقب

به گزارش مملکت آنلاین، در طی روزهای اخیر، بدون شک حواشی تصادف ام وی ام ایکس ۵۵ پرو مدیران خودرو در جاده قم به اصفهان در فضای مجازی پررنگ بود.

مشکل اکسل عقب ام وی ام ایکس ۵۵ پرو مدیران خودرو به‌عنوان علت این حادثه گزارش شد و نهایتاً علاوه بر انتشار بیانیه رسمی از سوی مدیران خودرو، مشخص شد که کم‌کاری یکی از تامین‌کنندگان قطعات چری در کشور مالزی باعث بروز چنین مشکلی شده است. حتی در پی این بیانیه چری مالزی درباره مشکل اکسل عقب X55 Pro منتشر شد و شفاف‌سازی کامل درباره دلیل شکستن اکسل عقب خودروهای چری صورت گرفت.

فراخوان سراسری بی‌سابقه مدیران خودرو برای X55 پرو

حالا مدیران خودرو در تلاش برای رفع نقص فنی احتمالی در محصولات خود فراخوانی سراسری صادر کرده است. این فراخوان گذشته از این‌که نشان‌دهنده تعهد این شرکت به مشتریان خود است، در نوع خود بی‌سابقه به حساب می‌آید؛ پیش از این هیچ کدام از شرکت‌های تولیدکننده خودرو در ایران اقدام به صدور فراخوانی به این گستردگی نکرده‌اند و از این حیث مدیران خودرو در صنعت خودرو کشور پیش‌قدم شده است.

مدیران خودرو از سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه این فراخوان را در نمایندگی‌های برند ام وی ام و فونیکس اجرایی می‌کند و تا یکشنبه ۶ خرداد اقدام به ارائه خدمات به مشتریان خواهد کرد. دارندگان ام وی ام ایکس ۵۵ پرو به رسم همه فراخوان‌های مرسوم می‌توانند در این بازه زمانی به نمایندگی‌های مذکور مراجعه کنند تا اکسل عقب خودرویشان به رایگان بررسی و در صورت نیاز، تعمیر شود. در نهایت، نظر شما کاربران گجت نیوز درباره فراخوان سراسری مدیران خودرو چیست؟

انتهای پیام/

ارسال نظر