•  درباره ما
  •  تماس با ما
  • آرشیو
سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۴ | 2025 June 17
مملکت آنلاین آنلاین
  • صفحه نخست
  • اتاق خبر
    •  ایران
    •  جهان
    • همه مطالب
  •  ورزش
    • ورزش ایران
    •  ورزش جهان
  • فرهنگ و هنر
    •  سینما
    •  تلویزیون
    •  موسیقی
    •  تئاتر
    •  تجسمی
    •  کتاب و ادبیات
  •  حوادث
  •  استانی
  •  پلاس
    •  فضای مجازی
    •  سبک زندگی
    •  دیجیتال
    •  خودرو
    •  تکنولوژی
    •  طرح و کارتون
    •  طنز و سرگرمی
    •  علمی و دانستنی
    •  طب‌سنتی
  •  مجله طب سنتی نیک‌ونو
    •  مقاله
    •  یادداشت
    •  فیلم
    •  آگهی

رونمایی از نسخه فول الکتریک G-Class مرسدس بنز در چین

مرسدس بنز از نسخه فول الکتریک G-Class خود در چین رونمایی کرد.

کد خبر: 139667
۱۴۰۳/۰۲/۰۶ ۱۶:۳۳

به گزارش مملکت آنلاین، چهار، پنج،شش،هشت و دوازده سیلندر را فراموش کنید،

چرا که اینبار با یک جی کلاس بدون سیلندر روبرو هستید.

نسخه تمام برقی اس یو وی محبوب و خاص مرسدس با همان طراحی کلاسیک و چهار موتور الکتریکی ( هر چرخ برای یک موتور ) سرانجام بطور رسمی رونمایی شد.

در جی کلاس EV، طراحی و استایل بیرونی تا حد زیادی دست نخورده باقی مانده چرا که عشاق این اس یو وی باکسی شکل و مکعبی جی کلاس را با همین طراحی خاص و کلاسیک میپسندند اما در پس این چهره آشنا با زیرساختی کاملا مدرن روبرو هستیم.

ترکیب ۴ موتور برقی در این‌مدل توانی معادل ۵۷۹ اسب بخار را به شما ارائه میدهد و این به معنی بی رقیب ماندن جی کلاس به عنوان یک اس یو وی همه‌جا رو است.

شتاب صفر تا ۶۰ مایل در این مدل ۴.۶ ثانیه اعلام شده که رقمی عجیب و هیجان انگیز برای چنین خودرویی است ضمن اینکه با تغییراتی که در سیستم تعلیق و فنربندی خودرو اعمال شده زاویه حد ورود و خروج خودرو در مسیرهای افرودی بهبود چشمگیری داشته و قابلیت حرکت در مسیرهایی با شیب صد در صد ( ۴۵ درجه ) را نیز براحتی دارد.

ضمن اینکه برای هر چه خاص تر شدن این خودرو قابلیت " G-Turn " یا دور زدن در جا بهمراه "G- Steering جهت کاهش شعاع دایره چرخش خودرو  نیز وجود دارد‌،

همچنین تمامی زیرسازه بدنه و پک باتری ۱۱۶ کیلواتی تعبیه شده در کف اتاق توسط صفحات محافظی از جنس فلز و کربن پوشانده شده است .

همانطور که ذکر شد، استایل کلی بدنه G EV با نسخه بنزینی تفاوت بنیادینی ندارد اما دیزاین جلوپنجره یک دست و بسته با یک نوار گرافیکی نورانی توانسته تمایزی محافظه کارانه را در نسخه برقی بوجود آورد.

نکته جالب دیگر آنکه، دیگر‌ خبری از تایر زاپاس بر روی درب پنجم نیست و بجای آن شاهد کابل و شارژر مخصوص خودرو هستیم.

همانطور که اشاره شد با نگاهی دقیقتر به طراحی بیرونی می توان متوجه تفاوتهایی در این مدل نظیر بلندتر شدن اندک بخش کاپوت، تعبیه خروجیهای هوا بر روی لبه گلگیرهای جلو، کاور مشکی ستون A و برخی جزییات دیگر شد اما در داخل کابین غلظت شباهتها با نسخه بنزینی بشدت زیاد است  بطوری که تقریبا در نگاه اول متوحه برقی بودن خودرو شاید نشوید اما آپشن جذابی بنام "Transparent Hood" نظیر آنچه در مدلهای EQV SUV و EQS SUV شاهدش بودیم امکان رویت درون فضای موتور را به کمک دوربینهای ۳۶۰ درجه به سرنشینان خودرو میدهد.

و در پایان بد نیست بدانید طراحان مرسدس یک صدای مجازی مشابه صدای موتورهای بنزینی برای این مدل در نظر گرفته اند تا هیجان و حس و حال خودرو به نسخه های بنزینی نزدیک تر شود.

انتهای پیام/

مرسدس بنز G-Class
مرسدس بنز G-Class
مرسدس بنز G-Class
مرسدس بنز G-Class
مرسدس بنز G-Class
مرسدس بنز G-Class
مرسدس بنز G-Class
مرسدس بنز G-Class
مرسدس بنز G-Class
مرسدس بنز G-Class
مرسدس بنز G-Class
مرسدس بنز G-Class
مرسدس بنز G-Class
مرسدس بنز G-Class
مرسدس بنز G-Class
مرسدس بنز G-Class
مرسدس بنز G-Class
مملکت آنلاین

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مملکت آنلاین بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام