جزئیات ممنوعیت تردد برخی خودروها در استان گیلان همزمان با سیزده بدر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه باری سنگین و نیمه‌سنگین اعم از کامیون و کامیونت در روز ۱۳ فروردین ماه در تمامی محورهای درون و برون شهری ممنوع است.

جزئیات ممنوعیت تردد برخی خودروها در استان گیلان همزمان با سیزده بدر

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ امیر طالبی اظهار کرد: رانندگان در نظر داشته باشند حمل مسافر در قسمت بار وسایل نقلیه باری ممنوع و در صورت مشاهده ضمن اعمال قانون از ادامه تردد آن جلوگیری می شود.

وی عنوان کرد: به مناسبت ۱۳ فروردین روز طبیعت در صورت لزوم در مسیرهای پرتردد درون شهری، تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌ها هم محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: به تمامی کاربران ترافیک توصیه می کنیم که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت و ما را در اجرای این طرح همراهی کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان در ادامه بیان کرد: بر اساس آخرین آمار دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار در راه‌های مواصلاتی استان، بیش از یک میلیون و ۱۸۵ هزار وسیله‌ نقلیه از ابتدای طرح نوروزی وارد استان شده‌اند.

طالبی خاطرنشان کرد: همچنین بیش از ۹۵۳ هزار وسیله نقلیه از استان خارج شدند که طبق آمارها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، هفت درصد کاهش در ورود وسایل نقلیه و ۹ درصد کاهش در خروج از استان را نشان می دهد.

وی در خاتمه با اشاره به آماده باش کامل کارکنان پلیس راهور در سطح استان اظهار کرد: ۹۸ تیم خودرویی، ۷۲ تیم موتوری و ۱۷۴ تیم پیاده در طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ در سطح استان در حال خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر