۱۰۰۰ دستگاه هیوندای النترا ترخیص می‎‌شود

رئیس سازمان استاندارد با اشاره به اینکه با سرعت بخشی به واردات خودرو، امکان تخلیه شمار بیشتری خودرو در بنادر هرمزگان فراهم خواهد شد، گفت: امروز ۱۰۰۰ دستگاه خودروی هیوندای النترا از گمرک شهید باهنر ترخیص می‌شود.

۱۰۰۰ دستگاه هیوندای النترا ترخیص می‎‌شود

به گزارش مملکت آنلاین، مهدی اسلام پناه - رئیس سازمان ملی استاندارد - امروز با همراهی مهدی دوستی استاندار هرمزگان از خودروهای وارداتی موجود در بنادر هرمزگان بازدید کرد. یک محموله از این خودروها شامل ۴ نوع از انواع خودروهای هیوندا از جمله النترا و توسان است که به دلیل برخی آیتم های استانداردی، هنوز اظهار نشده‌اند و با دستور رئیس سازمان استاندارد، این خودروها به زودی اظهار و از گمرک ترخیص می‌شوند.

وی در جریان این بازدید از بندر شهید باهنر هرمزگان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با سرعت بخشی به واردات خودرو، امکان تخلیه شمار بیشتری خودرو در بنادر استان فراهم و محوطه‌های بندری نیز خلوت می شوند تا بتوانند انواع دیگری از کالا و یا خودرو را در خود جای دهند.

اسلام پناه با بیان اینکه ۱۰۰۰ دستگاه خودروی النترا، امروز ترخیص خواهد شد و به نوسازی ناوگان حمل‌ونقل کشور کمک خواهد کرد، عنوان کرد: ترخیص این خودروها می‌تواند در تنظیم بازار خودرویی کشور، نقش‌آفرینی کند.

وی ادامه داد: این محموله پیش از این اظهار نشده بود که ما از صاحب کالا درخواست کردیم این کار را انجام دهند و کارشناسان استاندارد نیز در محل حاضر هستند تا تطابق‌های لازم را برای ترخیص انجام دهند.

ردیس سازمان ملی استاندارد خاطرنشان کرد: هر جا که احساس شود مانعی برای واردات وجود دارد در جهت رفع رجوع و تسهیل امور حضور پیدا خواهیم کرد و شرایط را به نحوی رقم خواهیم زد که گشایش ویژه‌ای ایجاد شود.

نماینده شرکت کرمان موتور با اشاره به اینکه بیش از ۹۰۰ دستگاه خودروی هیوندای این شرکت در بندر شهید باهنر تخلیه شده از دستور رئیس سازمان ملی استاندارد برای رفع مشکل واردات این خودروها خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر