ممنوعیت تردد کامیون در تهران در تاسوعا و عاشورای حسینی

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام تمهیدات ترافیکی در تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) گفت: تردد کامیون‌ها در سطح معابر در تاسوعا و عاشورای حسینی، ممنوع است.

ممنوعیت تردد کامیون در تهران در تاسوعا و عاشورای حسینی
به گزارش مملکت آنلاین، سردار محمد حسین حمیدی گفت: در این ایام، تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ، بصورت ۱۰۰ درصدی بویژه مقابل حسینیه‌ها و تکایا در شب و روز حضور دارند و با دسته‌های عزاداری در حین حرکت همراه هستند. 
رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در دوشب تاسوعا و عاشورا تردد کامیون‌ها جهت حمل و نقل بار تا ساعت ۲ بامداد ممنوع خواهد بود، و از ساعت ۰۲:۰۰ شب به بعد می‌توانند در سطح معابر پایتخت تردد کنند و رانندگان خودرو‌های سنگین باید به این نکته نیز توجه کافی و لازم را داشته باشند.
وی افزود: شهروندان حتما برای پارک وسایل نقلیه خود از پارک مورب استفاده کنند به نحوی که عقب وسیله نقلیه به سمت پیاده رو و جلوی خودرو به سمت خیابان باشد تا بتوانند در موقع خروج براحتی اقدام به حرکت و خارج شدن از محل کنند.
حمیدی گفت: به موتور سواران نیز توصیه می‌شود در زمان تردد دقت بیشتری داشته و در طول شب با توجه کافی به جلو حرکت کنند و از اقداماتی مانند صحبت با تلفن همراه و خوردن و آشامیدن جدا خودداری نمایند تا باعث برخورد نشود. 
وی گفت: همچنین در ایام عاشورا و تاسوعا فعالیت‌های عمرانی تعطیل خواهد شد، اجازه حفاری داده نخواهد شد تا این مراسم‌ها به بهترین شکل برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر