محصول چینی و جدید ایرانخودرو رونمایی شد

ایران خودرو از محصول جدید وارداتی خود رسما رونمایی کرد..

محصول چینی و جدید ایرانخودرو رونمایی شد

به گزارش مملکت آنلاین، سدان وارداتی ایرانخودرو با نام اصلی آئولوس مکس، یکی از زیرشاخه های گروه دانگ فنگ چین میباشد که در دو نسخه بنزینی-هیبریدی معرفی شده است.

ایران خودرو نامی ایرانی برای سدان اسپرت دانگ فنگ با نام  شاین مکس(shine max) انتخاب کرده است‌.

در مراسم روز چهارشنبه که در اقدامی غیرحرفه ای با حضور گزینشی تعداد محدودی از اصحاب رسانه برگزار شده بود، کامران خسروانی مدیرعامل ایساکو کیش، اعلام کرد: ماموریت واردات خودروهای ایران خودرو به ایساکو کیش محول شده است.

محصول وارداتی جدید ایرانخودرو در نسخه بنزینی به موتور ۱.۵ لیتری توربو با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDi) مجهز است که این توان تولید قدرتی ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را دارد ضمن اینکه قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر به چرخ های جلو می رسد.

در نسخه هیبرید نیز یک موتور  ۱.۵ لیتر توربو  شارژ با خروجی های ۱۶۳ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر در کنار موتور برقی با خروجی های ۱۷۴ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن متر قوای محرکه را تشکیل می دهند. قدرت از طریق جعبه دنده E-CVT به چرخ های جلو می رسد و نهایت قدرت ترکیبی در محدوده ۳۴۰ اسب بخار خواهد بود.

41

 به گفته مدیرعامل ایساکوکیش در سدان وارداتی چینی ایران خودرو امکاناتی نظیر ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، صفحه نمایش لمسی مالتی مدیا، کروز کنترل تطبیق پذیر، کلاستر دیجیتال، سیستم رانندگی بین خطوط، پدل شیفتر، در صندوق عقب برقی، سقف پانورامیک، ترمز اضطراری، رادار خطی و نقطه کور، گرم کن و سردکن صندلی های جلو، سیستم تهویه اتوماتیک و… دیده می شود.

مدیرعامل  ایران خودرو: خودرو شاین مکس در پاییز سال جاری  وارد بازار می شود

در این مراسم علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو نیز در مورد زمان عرضه محصول وارداتی این شرکت گفت: در پاییز امسال خودرو شاین مکس در هر دو نوع بنزینی و هیبریدی به بازار عرضه می شود و ایران خودرو تصمیم دارد که بعد از واردات شاین مکس، تولید shinemax هیبریدی را در کشور آغاز کند.

تا این لحظه در مورد قیمت این خودرو اطلاع رسانی نشده اما محصول فوق در زادگاهش یعنی بازار چین از ۱۴۸۰۰ تا حدود ۲۰ هزار دلار قیمت گذاری می شود.

 ابعاد سدان آئولوس مکس برابر با ۴۷۹۷ میلیمتر در طول، ۱۸۷۰ میلیمتر در عرض و ۱۴۷۵ میلیمتر در ارتفاع است. فاصله بین محورها نیز برابر با ۲۷۷۰ میلیمتر و وزن خالص این محصول ۱۴۸۶ کیلوگرم محاسبه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر