بالاخره زامیاد خودروهای جدید تولید-مونتاژ خواهدکرد

مدیرعامل شرکت زامیاد با بیان اینکه این شرکت از تک محصولی خارج شد و در حال تنوع بخشی به محصولات خود است، گفت: به زودی سه مدل پیکاپ و سه مدل SUV چهار در چهار و همچنین نیسان جدید زامیاد، وارد بازار می‌شود.

بالاخره زامیاد خودروهای جدید تولید-مونتاژ خواهدکرد
به گزارش مملکت آنلاین، سیدمحسن مرتضوی در نشست هم اندیشی مدیران نمایندگی‌های شرکت خدمات فنی رنا، با بیان اینکه شرکت زامیاد برنامه توسعه‌ای متعددی دارد، افزود: این شرکت بعد از مدت‌ها از تک محصولی خارج شد و این امر در محصولات پایین دستی و بالادستی محقق شده است.
مدیرعامل شرکت زامیاد با بیان اینکه سه مدل پیکاپ و سه مدل SUV - 4×4 خواهیم داشت، گفت: از نیمه دوم سال جاری محصولات جدید شرکت زامیاد وارد بازار خواهد شد.
مرتضوی با اعلام اینکه شرکت زامیاد در بن سازه (پلتفرم)‌نیسان تغییرات قابل توجهی ایجاد کرده است، افزود: قرار است موتور این خودرو با فناوری (تکنولوژی) موتور میتسوبیشی جایگزین و گیربکس ۶ دنده‌ای به ۸ دنده‌ای اتومات تجهیز شود.
مدیرعامل شرکت زامیاد، با بیان اینکه خودرو دیگر این مجموعه ون ۱۴ نفره است که اکنون در مرحله آزمون است گفت: این خودرو قرار است با قیمت بسیار مناسب به متقاضیان عرضه شود. این خودرو دو سیلندر گاز سی ان جی دارد که پیمایش آن ۴۰۰ کیلومتر است. همچنین باک این خودرو ۷۵ لیتر است.
مرتضوی با بیان اینکه شرکت زامیاد، دیزل و هیبرید ون ۱۴ نفره را در دستور تولید قرار داده است، افزود: ۵ مدل کامیونت ۵.۵ تن، ۶ تن، ۲.۵ تن و ۲۰ تن با مشخصات فنی منحصر به فرد نیز عرضه خواهد شد که نمونه‌های اولیه این خودرو‌ها در نمایشگاه خودروی مشهد رونمایی می‌شود.
مدیرعامل شرکت زامیاد در ادامه به خودرو‌های مسافری که این مجموعه در دست تولید دارد، اشاره کرد و گفت: در حوزه خودرو‌های مسافری کم توجهی صورت گرفته و همین امر سبب رشد قیمت‌ها شده است لذا با تمرکز بر عرضه محصولات جدید، می‌خواهیم گذشته را جبران کنیم.
وی اضافه کرد: شرکت زامیاد دو محصول اتوبوس بین شهری که یکی از آن‌ها ۱۸ صندلی تشریفاتی (VIP) و دیگری ۴۱ صندلی استاندارد است و پلتفرم آن با کامیون یکی است، عرضه خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت زامیاد با بیان اینکه دو دستگاه اتوبوس ۱۲ متری دیزل و برقی هم به بازار معرفی می‌شود گفت: در این میان اتوبوس ۱۸ متری منحصر به فرد رونمایی خواهد شد که این خودرو مجهز به موتور ۱۲ لیتری است؛ در گذشته موتور‌ها بین ۹.۵ تا ۱۰ لیتر بوده است.ان

انتهای پیام/

ارسال نظر