کشف انبار کارت‌های خام سوخت در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف انبار انواع کالای قاچاق در جنوب تهران خبر داد.

کشف انبار کارت‌های خام سوخت در تهران

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ اوایل هفته جاری کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دپوی مقادیر زیادی کالای قاچاق در یک انبار کالا در محدوده  بزرگراه تهران – قم  مطلع شده و برای بررسی موضوع به محل این انبار اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که مالک انبار مقدار فراوانی کالای قاچاق را در داخل انبار کالا تخلیه کرده است، اضافه کرد: نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انبار کالا اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تصریح کرد: روز گذشته تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند در بازرسی از داخل انبار  ۳۵۰۰ قلم  قلم کالای قاچاق از قبیل  ۳۳۰عدد ادکلن ، یک هزار و ۲۵۸ عدد ساعت مچی،  یک هزار و ۲۲ عدد لوازم پزشکی،۳۰ عدد لوازم التحریر ، ۳۲ قلم سوئیچ شبکه ، ۱۲۷ عدد ماسک صنعتی، ۲۰۰ عدد کارت خام سوخت فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی و گمرکی را کشف و ضبط کنند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، بهرامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت:‌انبار مذکور پلمب شده و با تکمیل تحقیقات مقدماتی، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر