جزئیات طرح فروش جوانی خودرو توسط گروه بهمن

جزییات طرح فروش جوانی جمعیت برای فروش فیدلیتی، دیگنیتی، ریسپکت، اینرودز و وانت کارا در بهمن ۱۴۰۱ اعلام شد.

جزئیات طرح فروش جوانی خودرو توسط گروه بهمن

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از گروه بهمن، فیدلیتی پرایم تیپ یک (۵ نفره)، فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (۷ نفره)، دیگنیتی، ریسپکت، اینرودز و وانت کارا تک کابین تیپ ۴ و دو کابین تیپ ۴، در طرح قرعه‌کشی جوانی جمعیت به فروش می‌رسد.

در راستای اجرای این طرح تمامی مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ متولد شده باشد، امکان پیش‌ثبت نام یک دستگاه از خودروهای این طرح را دارد. این طرح فروش در راستای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس شورای اسلامی است.

ثبت نام در این طرح به صورت نقدی و آنلاین است که متقاضیان می‌توانند تا روز یکشنبه ۱۶ بهمن از طریق پورتال جامع ایرانی‌کار http://bahman.iranecar.com اقدام نمایند. قرعه کشی روز دوشنبه ۲۴ بهمن برگزار می‌شود. منتخبین قرعه کشی، باید ظرف مدت ۳ روز وجه کامل خود را واریز کنند.

download

گفتنی است استعلام شرایط متقاضیان (مادران مشمول طرح) حداکثر تا ۷ روز پس از پایان پیش ثبت‌نام از مراجع ذیربط صورت می‌پذیرد.

در این طرح هر کد ملی مجاز به ثبت نام برای یک خودرو و یک دستگاه خودرو است.

متقاضیان این طرح ضروری است به منظور آگاهی کامل از شرایط شرکت در این طرح مفاد این بخشنامه را مطالعه کنند.

فیدلیتی پرایم تیپ یک (۵ نفره) و فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (۷ نفره)، دیگنیتی پرایم و اینرودز اسفند ۱۴۰۱ تحویل خواهد شد و وانت کارا تک کابین تیپ ۴ و وانت کارا دو کابین تیپ ۴ و ریسپکت اردیبهشت ۱۴۰۲ تحویل خریداران خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر