خودرو تخت گاز در حال گران شد / رانا به ۳۸۰، پژو پارس به ۴۶۰ و پراید به ۲۰۶ میلیون رسیدند

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از شتاب بی‌سابقه افزایش قیمت‌ها در این بازار در ۲۴ ساعت گذشته حکایت دارد.

خودرو تخت گاز در حال گران شد / رانا به ۳۸۰، پژو پارس به ۴۶۰ و پراید به ۲۰۶ میلیون رسیدند

به گزارش مملکت آنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از خیز قیمت‌ها در این بازار در دومین روز هفته حکایت دارد به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۳۱ سال ۱۳۹۹ آن از ۲۰۴ میلیون تومان در روز شنبه، یکشنبه به ۲۰۶ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۵۱ سال ۱۳۹۹ آن نیز از ۱۸۰ میلیون تومان در روز شنبه، یکشنبه به ۱۸۲ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت به ترتیب ۲ و ۳ میلیون تومان گران شدند و ۱۹۲ و ۲۰۲ میلیون تومان قیمت خوردند.

خودروهای پژو نیز در این مدت از جهش قیمت‌ها در امان نبودند به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در روز شنبه، یکشنبه به یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۳۰ میلیون تومان گران شده‌است و یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

سایر خودروهای پژو نیز در این مدت از جهش قیمت‌ها در امان نبودند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۳۳۰ میلیون تومان در روز شنبه، یکشنبه به ۳۳۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۳۴۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۵۰ میلیون تومان رسیده‌است و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده‌است و ۴۲۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

پژو پارس ساده مدل ۱۴۰۰ نیز از ۴۳۵ میلیون تومان در روز شنبه، یکشنبه به ۴۴۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۱۷ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاض ۴۶۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

در بین خودروهای تارا نیز این افزایش قیمت‌ها مشهود بوده‌است به طوری که تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ از ۶۴۵ میلیون تومان در روز شنبه، یکشنبه به ۶۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۱۰ میلیون تومان گران شده‌است و ۶۳۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

در میان خودروهای تیبا نیز تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۲۰ میلیون تومان در روز شنبه، یکشنبه به ۲۲۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده‌است و ۲۱۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۲۳۳ میلیون تومان در روز شنبه، یکشنبه به ۲۴۰ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای دنا نیز در این مدت جهش قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۴۴۸ میلیون تومان در روز شنبه، یکشنبه به ۴۵۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده‌است و ۴۶۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای رانا نیز در این مدت خیز قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که رانا پلاس مدل ۱۴۰۰ از ۳۵۵ میلیون تومان در روز شنبه، یکشنبه به ۳۶۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۱۰ میلیون تومان گران شده‌است و ۳۸۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای ساینا نیز در این مدت ازافزایش قیمت‌ها در امان نبوده‌است به طوری که ساینا دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۲۲۰ میلیون تومان در روز شنبه، یکشنبه به ۲۳۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۲۳۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۳۸ میلیون تومان رسیده‌است.

انتهای پیام/

ارسال نظر