مونوکسید کربن، ۱۰ نفر را در روستای چندار مسموم کرد

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری از مسمومیت ۱۰ نفر با گاز مونوکسیدکربن در روستای چندار از توابع شهرستان کوهرنگ خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، محسن ابراهیمی اظهار کرد: حوالی ساعت ۳ بامداد گزارش مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن ۱۰نفر در خانه به مرکز دیسپچ اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه دو نفر پس از انجام اقدامات درمانی مناسب رضایت به انتقال ندادند و ۸ نفر دیگر توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس پایگاه‌های دشت‌زرین و چلگرد و نیروهای هلال احمر بعداز انجام اقدامات درمانی مناسب به بیمارستان امام سجاد (ع) کوهرنگ انتقال یافتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر