مجتمع تجاری-مسکونی در کیانپارس اهواز آتش گرفت / نجات ۶۰ نفر از حریق

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار آتش سوزی در مجتمع تجاری-مسکونی در منطقه کیانپارس اهواز خبر داد.

مجتمع تجاری-مسکونی در کیانپارس اهواز آتش گرفت / نجات ۶۰ نفر از حریق

به گزارش مملکت آنلاین، ابراهیم قنبری به وقوع آتش سوزی در یک مجتمع تجاری-مسکونی، جنب بیمارستان آریا در خیابان ۱۷ شرقی کیانپارس اهواز در ساعت ۱۸ و ۵۲ اشاره کرد و گفت: نیرو‌های عملیاتی و امدادی آتش نشانی بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۶۰ نفر از افراد حاضر در این مجتمع نجات یافتند و خسارت جانی نداشتیم، افزود:، اما ۷۰ درصد این مجتمع بر اثر آتش سوزی دچار آسیب جدی شده است.

به گفته قنبری؛ علت وقوع آتش سوزی مشخص نیست و بررسی‌های لازم برای مشخص شدن دلیل حادثه درحال انجام است.

اعزام تیم‌های واکنش سریع هلال‌احمر به محل حادثه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با دریافت خبر آتش سوزی در مجتمع تجاری مسکونی جنب بخش اورژانس بیمارستان آریا اهواز، ۲ گروه واکنش سریع معاونت امداد و نجات این جمعیت به محل اعزام شدند.

وحید شعبانی افزود: براساس اطلاعات اولیه این مکان خالی از سکنه بوده و عملیات امدادرسانی با همکاری عوامل آتش نشانی و پشتیبانی نجاتگران جمعیت هلال احمر در حال انجام است.

وی با بیان اینکه اخبار تکمیلی بعدا اطلاع رسانی خواهد شد، ادامه داد: از شهروندان خواهشمندیم ضمن توجه نکردن به شایعه‌های احتمالی و رصد کردن اخبار از مراجع ذیصلاح، از تجمع در محل حادثه اجتناب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر