تصادف تریلی با خودروی سواری در نائین ۱۰ مصدوم به جا گذاشت/ فوت یک کودک

سخنگوی اورژانس استان اصفهان از تصادف تریلی با خودروی سواری در محور عقدا به سمت نائین خبر داد و گفت: در این تصادف ۷ مرد، یک زن و یک کودک مصدوم شدند و یک کودک نیز جان خود را از دست داد.

تصادف تریلی با خودروی سواری در نائین ۱۰ مصدوم به جا گذاشت/ فوت یک کودک

به گزارش مملکت آنلاین، عباس عابدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح امروز (شنبه_۲۱ اسفند) وقوع طوفان شن در محور نائین به یزد منجر به انسداد مسیر شد.

وی از تصادف تریلی با خودروی سواری در محور عقدا به سمت نائین، قبل از نوگنبد شهرستان نائین خبر داد و گفت: در این تصادف ۷ مرد، یک زن و یک پسر بچه یک و نیم ساله  مصدوم شدند که وضعیت زن مصدوم وخیم است و  متأسفانه یک دختر بچه ۴ ساله نیز جان خود را از دست داد.

سخنگوی اورژانس استان با بیان اینکه به دلیل شدت طوفان امکان دسترسی نیروهای امدادی به محل حادثه نبود، افزود: ۱۰ مصدوم این حادثه توسط خودروهای عبوری به پلیس راه منتقل شدند و از آنجا با دو آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه احتمال وجود تصادف زنجیره‌ای در محل حادثه به صورت دقیق مشخص نیست، خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی از دو سمت یزد و اصفهان  به محل حادثه اعزام شده‌اند، اما به دلیل طوفان شن امکان دسترسی و پیشروی وجود ندارد.

عابدی از ترافیک سنگین در محور اصفهان-نائین به دلیل طوفان شن و خیزش گرد و خاک خبر داد و گفت: وضعیت به پلیس راه استان برای بستن راه اعلام شده و اتوبوس آمبولانس در منطقه در آماده باش است.

انتهای پیام/

ارسال نظر