فوت ۳ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در قشم

فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری ۹ نفر از عاملان مسمومیت و فوت شهروندان قشمی در اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز خبرداد.

فوت ۳ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در قشم

به گزارش مملکت آنلاین، سردار غلامرضا جعفری گفت: در پی اعلام مسمومیت تعدادی از شهروندان قشمی و بندرعباسی و فوت تاکنون ۳ نفر از آنان بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز ، بلافاصله پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی قشم با تشکیل اکیپی به محل بستری افراد در بیمارستان شهرستان اعزام و مشاهده کردند تعدادی از شهروندان بدلیل مصرف مشروبات الکلی دست ساز مسموم ودر حال مداوا هستند که ۳ نفر از آنان تاکنون فوت و حدود ۲۰ نفر تحت مداوا هستند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه مصدومان بین ۱۷ تا ۵۷ سال سن دارند ،اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع، اقدامات و تحقیقات فنی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری عاملان توزیع مشروبات الکلی از همان لحظه ابتدایی آغاز شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با تلاش بی وقفه مأموران و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و با گشت زنی های پنهان و آشکار در نهایت ۹نفر از توزیع کنندگان مشروبات الکلی شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مشروب دست ساز کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر