آتش سوزی ۱۱ هکتار از باغ‌های چای لنگرود

فرماندار لنگرود با درخواست از مردم برای مراقبت از باغ‌ها و عرصه‌های طبیعی، از وقوع حریق در بیش از ۱۱ هکتار از باغ‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، یوسف گلشن فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در پی افزایش دمای هوا، ۸ مورد آتش سوزی باغ‌های این شهرستان، به وسعت ۱۱ هکتار گزارش شد که بیشتر این مناطق را باغ‌های چای رها شده تشکیل می‌دادند.

گلشن افزود: این حریق‌ها که در روستا‌های دیوشل در بخش مرکزی، ملاط و گلاب محله در بخش کومله و جهادسرا، کهلستان، آبدنگسر و چهارسوپشته در بخش اطاقور اتفاق افتاد، با همکاری ماموران منابع طبیعی، آتش نشانی، هلال احمر، مشارکت دهیاران و نیرو‌های محلی مهار شد.

وی همچنین از آتش سوزی در یک واحد مرغداری کوچک و یک انبار محلی به دلیل گرمای هوا در لنگرود خبر داد و گفت: با توجه به تداوم گرمای هوا، مالکان باغ‌های چای رها شده و زمین‌های باغی، ضمن پایش مستمر زمین‌های خود، از هرگونه اقدام که منجر به آتش سوزی شود خودداری کنند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر