تعداد مسمومان دانشجوی فرهنگیان پیشوا از یک صد نفر گذشت

سخنگوی اورژانس استان تهران گفت: تعداد مسمومان دانشجویان فرهنگیان پیشوا به ۱۰۱ نفر رسید که از این تعداد۶۰ نفر به بیمارستان انتقال یافتند.

به گزارش مملکت آنلاین، شروین تبریزی با اعلام این خبر افزود:دلیل مسمومیت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مصرف تُن ماهی بوده است.

سخنگوی اورژانس استان تهران گفت: ۶۰ نفر از دانشجویان مسموم شده توسط اورژانس به بیمارستان های شهید مفتح، شهید ستاری قرچک و ۱۵ خرداد ورامین منتقل و مابقی دانشجویان به صورت سرپایی درمان شدند.

امگاه جمعه ۵ بهمن مسمومیت تعدادی از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان به اورژانس اطلاع رسانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر