گازگرفتگی، ۱۰ نفر را در شهرستان بهار راهی بیمارستان کرد

۱۰ نفر بدلیل گاز گرفتگی در شهرستان بهار راهی بیمارستان شدند.

به گزارش مملکت آنلاین، محمدرضا شکوهی رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در پی مسمومیت ۱۰ نفر بدلیل استنشاق گاز مونوکسید کربن در روستای باباعلی شهرستان بهار بلافاصله اقدامات درمانی توسط تیم های اورژانس انجام شد.

شکوهی اظهار کرد: حال افراد حادثه دیده خوب است و بعد از بهبودی، ترخیص شدند.

وی ادامه داد: مونوکسید کربن‌ گازی بیرنگ و بی‌بو است و وقتی در محیط بسته پخش می‌شود فرد را دچار سرگیجه و بیحالی می‌کند و اگر این فراینو طولانی شود و اکسیژن رسانی انجام نگیرد منجر به بیهوشی و فوت افراد خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر