۲۰ مصدوم در واژگونی اتوبوس در محدوده حسن آباد نیشابور

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: حادثه واژگونی اتوبوس که صبح امروز، چهارشنبه در محدوده حسن آباد نیشابور در جاده سبزوار رخ داد ۲۰ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش مملکت آنلاین، سید حمید حسینی افزود: این حادثه ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه صبح امروز در پنج کیلومتری نیشابور رخ داد که برای امداد رسانی به مصدومان، چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس نیشابور و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان این که خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است، ادامه داد: ۱۳ مصدوم توسط اتوبوس آمبولانس، پنج مصدوم توسط آمبولانس اورژانس و ۲ مصدوم دیگر توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر