حمله با افشانه اشک‌آور یک دختر دانش آموز به همکلاسی در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: یک دختر دانش‌آموز هنرستانی در شهرری پس از درگیری با همکلاس‌اش با افشانه اشک‌آور به وی حمله کرد.

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: به دنبال این حادثه دانش‌آموزان کلاس از لحاظ تنفسی با مشکل روبرو شدند که پس از مدتی شرایط به حالت عادی برگشت.

وی اظهار داشت: دانش‌آموزی که از افشانه اشک‌آور استفاده کرده بود، به سرعت توسط پلیس دستگیر و سپس به حراست آموزش و پرورش تحویل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر