گازگرفتگی، یک خانواده زنجانی را راهی بیمارستان کرد

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: بامداد امروز یک خانواده زنجانی بر اثر نشست گاز دچار مسمومیت شده و راهی بیمارستان شدند.

گازگرفتگی، یک خانواده زنجانی را راهی بیمارستان کرد

به گزارش مملکت آنلاین، داریوش تقی‌لو در رابطه با تصادف دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر، اظهار کرد: شب گذشته (۲۵ دی‌ماه) در پی اعلام تصادف ۲ دستگاه خودرو سواری پراید و پژو در جاده قدیم مابین هیدج به خرم‌دره، ۲ کد آمبولانس هیدج و صائین‌قلعه در ساعت ۲۲:۳۷ به محل حادثه اعزام شدند.

وی از مصدومیت ۵ نفر بر اثر تصادف پراید و پژو خبر داد و افزود: پس از انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی توسط تکنسین‌های اورژانس، مصدومان به بیمارستان بوعلی سینا شهرستان خرم‌دره منتقل شدند.

این مسئول در رابطه با حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن نیز تصریح کرد: بامداد امروز (۲۶ دی‌ماه) در پی اعلام مسمومیت یک خانواده با گاز مونوکسید کربن در ساعت ۰۱:۲۸ که به دلیل نشت گاز از بخاری گازی در منزلی واقع در شهرک قدس زنجان رخ داده بود، ۲ کد آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان، از مسمومیت ۳ نفر بر اثر نشت گاز خبر داد و خاطرنشان کرد: در این حادثه خانم ۲۷ ساله، کودک ۱۸ ماهه و آقای ۳۲ ساله پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان ولی‌عصر (عج) زنجان منتقل شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر