مسمومیت با الکل جان دو خوزستانی را گرفت

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مرگ دو نفر در پی مسمومیت با الکل خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، عارف شرهانی اظهار کرد: ساعت ۲:۳۰ امروز (۲۲ دی‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵، مسمومیت یک مرد ۲۰ ساله با الکل در ایذه و ساعت ۵:۳۰ امروز نیز مسمومیت یک مرد ۵۶ ساله با الکل در اهواز گزارش شد. 

وی افزود: این دو بیمار که به بیمارستان شهدای ایذه و بیمارستان امام(ره) اهواز منتقل شده بودند، فوت کردند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر