۱۲ کشته در حمله مسلحانه به یک مهمانی در مکزیک

مقامات محلی گزارش دادند بامداد یکشنبه (به وقت محلی) در یک حمله مسلحانه به یک مهمانی در شهر سالواتیرا ایالت گواناخواتو در مرکز مکزیک، حداقل ۱۲ نفر جان خود را از دست دادند.

۱۲ کشته در حمله مسلحانه به یک مهمانی در مکزیک

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از تارنمای خبری ال پاییس، قربانیان این حمله مسلحانه جوانانی هستند که در جشن‌های پوسادا که قبل از کریسمس برگزار می‌شود، شرکت کرده بودند.

دفتر دادستانی ایالت گواناخواتو که یکی از خشن‌ترین ایالت‌های مکزیک از نظر فعالیت باندهای جنایتکار است و بیشترین آمار قتل و جنایت طی سال جاری در مکزیک در این ایالت ثبت شده است، در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد: در این حادثه تاکنون ۱۲ نفر کشته و ده‌ها نفر بر اثر جراحات وارده به بیمارستان انتقال داده شده‌اند.

به گزارش رسانه‌های محلی، قتل عام در مزرعه سن خوزه دل کارمن در شهرداری سالواتیرا رخ داد، جایی که این مزرعه‌ها معمولا برای برگزاری مهمانی‌ها اجاره می‌شوند.

ژرمن سروانتس شهردار سالواتیرا نیز در فیس بوک خود، نوشت: من اقدام ناگوار خشونت‌آمیزی که صبح امروز یکشنبه (به وقت محلی) در جامعه سن خوزه دل کارمن رخ داد را محکوم می‌کنم. ما در آمادگی کامل و هماهنگی با دفتر دادستان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر