فوت یک نفر بر اثر گاز مونوکسید کربن در کرمانشاه

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از یک فوتی براثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، مسعود قلعه سفیدی اظهار کرد: ساعت ۱۰:۲۱ امروز شنبه ۲۵ آذر ماه یک مورد گازگرفتگی در شهر کرمانشاه به مرکز اورژانس اعلام شد.

وی افزود: این حادثه در شهرک الهیه کرمانشاه ساعت وقوع پیوست.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: براثر این حادثه یک مرد ۶۵ ساله جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر