یک پزشک بیمارستان شهدای تبریز با چاقو مورد حمله قرار گرفت

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: یکی از پزشکان (رزیدنت) بیمارستان شهدای تبریز با چاقو و به علت خصومت شخصی مورد حمله قرار گرفت.

یک پزشک بیمارستان شهدای تبریز با چاقو مورد حمله قرار گرفت

به گزارش مملکت آنلاین، امیر عزیزی اظهار کرد: این حمله که توسط مرد جوان و با انگیزه خصومت شخصی انجام شد موجب بستری شدن رزیدنت یاد شده در بیمارستان امام رضا شد.
عزیزی گفت: حال عمومی مضروب خوب بوده و به زودی مرخص می شود.
وی یادآور شد: در فضای مجازی این ماجرا حمله همراه یک بیمار به پزشک بیمارستان شهدا ذکر شده که کذب است و همان طور که اشاره شد ضارب با انگیزه شخصی از بیرون بیمارستان وارد شده بود.

دستگیری ضارب پزشک تبریزی در کمتر از یک ساعت در تبریز

سرهنگ یداله جهان آرا فرمانده انتظامی شهرستان تبریز نیز در تشریح این خبر گفت: برابر اعلام فوریت های پلیسی مبنی بر مجروح شدن یکی پزشک توسط یک فرد در یکی از بیمارستان‌های شهر تبریز ماموران کلانتری ۲۰ پرواز بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران بلافاصله پس از حضور در محل متوجه می‌شوند یکی از پزشکان بیمارستان توسط یکنفر به ضرب چاقو زخمی و توسط کادر بیمارستان تحت مداواست.

جهان آرا در ادامه افزود: ماموران انتظامی بلافاصله ضارب را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز علت این نزاع و ضرب و جرح را خصومت شخصی بین ضارب و پزشک دانست ، افزود؛ ضارب پس از تشکیل پرونده قضایی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز همچنین از شهروندان خواست؛ در صورت اختلاف و بروز مشکل در هر حادثه ای باید از طریق مبادی قانون رسیدگی و پیگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر