مهار آتش سوزی شهرک صنعتی گلپایگان

معاون خدمات شهری شهرداری گلپایگان گفت: آتش‌سوزی در شهرک صنعتی این شهرستان با تلاش ۱۴ تیم آتش‌نشانی، بدون تلفات جانی مهار شد.

مهار آتش سوزی شهرک صنعتی گلپایگان

به گزارش مملکت آنلاین، مهدی خلج افزود: گستره آتش‌سوزی سه سوله از یک واحد صنعتی در این شهرک صنعتی را دربرگرفت، از این رو ۱۴ تیم اعزامی از آتش نشانی شهرداری‌ها و شهرک‌های صنعتی چهار شهرستان مجاور به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه گزارش این حادثه صبح امروز ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه دریافت شد،افزود: اکنون آتش سوزی مهار شده و علت وقوع آن نیز در دست بررسی است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز در همین پیوند به ایرنا گفت: آتش‌سوزی در واحد پلیمیر گلپایگان واقع در شهرک صنعتی این شهرستان در حال حاضر و با گذشت پنج ساعت از حادثه کنترل و اقدامات لازم برای پیشگیری از سرایت احتمالی بقایای آتش به سایر واحدها با خُنک‌سازی و ایجاد شکاف در مسیر آتش انجام شده است.
منصور شیشه‌فروش افزود: در این حادثه انبار حاوی محصولات شرکت و اتصالات لوله پُلیکا با جنس پی وی سی در معرض آتش‌سوزی قرار گرفت که بدلیل ریزش سقف و دیوار سوله‌ها و جنس مواد انبار شده همچنان کانون مرکزی در حال سوختن است و تلاش برای اطفای کامل حریق ادامه دارد.
وی افزود: بمنظور پیشگیری از آسیب بیشتر، ۱۳۰ نفر از کارکنان به قسمت امن کارخانه انتقال یافتند.
شیشه‌فروش ادامه داد: این شرکت بیمه است و علت‌یابی حادثه توسط تیم تخصصی بعد از پایان عملیات انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر