آزادی گروگان ۶۰ ساله در رشت

فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری اعضای باند چهار نفره آدم ربایان و رهایی گروگان ۶۰ ساله در کمتر از ۱۲ ساعت در شهرستان رشت خبر داد.

آزادی گروگان ۶۰ ساله در رشت

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی روز سه‌شنبه اظهار کرد: خبری مبنی بر آدم‌ربایی توسط فردی در محله گلسار شهر رشت دریافت کردیم که بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع پیگیری آن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس آگاهی استان در محل وقوع جرم طی بررسی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سه نفر با تهدید، یک پیرمرد را ربوده و به محلی نامعلوم منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس و اقدامات فنی، ربایندگان و محل اختفاء آنان در یک منزل ویلایی در اطراف شهر سنگر مورد شناسایی قرار گرفت، بیان کرد: کارآگاهان آگاهی به آدرس محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه چهار متهم غیربومی این پرونده را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از رهایی فرد ربوده شده ۶۵ ساله در کمتر از ۱۲ ساعت و در صحت و سلامت کامل خبر داد و گفت: متهمان که سه مرد ۳۵، ۳۹ و ۴۰ ساله و یک خانم ۴۴ ساله هستند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر