انحراف یک اتوبوس در محور بجنورد-آشخانه / ۴۰ مسافر در مسجد اسکان یافتند

معاون امداد و نجات اداره کل هلال احمر خراسان شمالی گفت: یک دستگاه اتوبوس که از مشهد مقدس عازم شمال بود، به علت انحراف در محور بجنورد - آشخانه در روستای تاتار بر روی پل معلق شد.

انحراف یک اتوبوس در محور بجنورد-آشخانه / ۴۰ مسافر در مسجد اسکان یافتند

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، سارمی اظهار کرد: در پی وقوع حادثه انحراف اتوبوس مشهد - شمال در مسیر بجنورد- آشخانه، اتوبوس بر روی پلی در همان مسیر به حالت معلق قرار گرفت و بلافاصله نجاتگران و نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر در پایگاه بدرانلو ، به محل حادثه اعزام شدند. پس از مشاهدات اولیه مشخص شد که اتوبوس حامل ۴۰ مسافر بوده و در پی این حادثه یک مسافر آسیب دیده بود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم انساندوست روستای تاتار، که قبل از رسیدن نیروهای امدادی به وسیله نردبان مسافران را از اتوبوس خارج کردند، خاطرنشان کرد: تمامی مسافران به مسجد روستای تاتار، انتقال داده شدند و ملزومات اسکان اضطراری در اختیار آنها قرار گرفت. 
سارمی در پایان عنوان کرد: مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات اولیه، جهت ادامه روند درمان به مراکز درمانی انتقال داده شد. همچنین پس از هماهنگی های لازم و تدارک اتوبوس جایگزین، مسافران به سوی مقصد خویش رهسپار شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر